sobota, 30 stycznia 2016

Ferie - dzień 5

Moi Kochani!
Dzień wczorajszy, czyli 29 stycznia, na naszych feriach w mieście przeżywaliśmy pod hasłem "Nasza Mała Ojczyzna, czyli Poznań bez tajemnic". Udaliśmy się na cały dzień do Poznania. Pierwszym miejscem naszego postoju była Katedra Piotra i Pawła na Ostrowie Tumskim, gdzie znajduje się prawdopodobna chrzcielnica Chrztu Polski. Następnie ... z powodu lekkiego opóźnienia :) ... zregenerowaliśmy siły i napełniliśmy nasze akumulatorki w Galerii Maltańskiej, jedząc szybki obiad. Kilka kroków od Galerii znajdował się kolejny nasz punkt docelowy - a mianowicie LODOWISKO na Malcie. Dla wielu z nas była to okazja odkryć nowy talent lub udoskonalać swoje zdolności łyżwiarskie... gratulacje dla wytrwałych, niepoddających się żadnym upadkom, a ty, którzy nie byli jeszcze gotowi na to by śmigać po lodzie życzymy, że nadejdzie dzień kiedy zasmakujecie pełną radość z jazdy na łyżwach. Również dziękujmy Panu Bogu za to, że nic nikomu się nie stało i wszyscy wrócili cali i zdrowi :) Po lodowisku dzięki naszemu wspaniałemu panu kierowcy, szybciutko przejechaliśmy w okolice rynku i udaliśmy się do Blubry 6D. Na miejscu wybraliśmy się w podróż w czasy legend poznańskich ... ale tego nie da się opisać, to po prostu trzeba zobaczyć:)
Po wspaniałych wrażeniach dźwiękowych, wzrokowych, słuchowych i wszelkich innych, poszliśmy na stary rynek, by zobaczyć ratusz i zakupić tradycyjne pamiątki poznańskie.
Mam nadzieję, że wszyscy są zadowoleni z wycieczki i zapraszamy już na kolejny wspólny wyjazd...
Zapraszamy do GALERII ZDJĘCIOWEJ !